Tuesday 10 February 2015

Penghargaan Template

Penghargaan

Tiada kata dan madah yang dapat mengambarkan rasa terhutang budi saya kepada insan-insan yang telah membantu saya dengan penghasilan buku skrap ini. Antara insan-insan ini adalah ibu bapa dan rakan-rakan sekelas dengan saya yang telah menolong saya mengumpul maklumat yang diperlukan. Selain itu, saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru (Subjek) kelas saya, (Kelas), (Nama Guru) yang telah memberikan pertolongan yang tidak terkira dalam penghasilan buku skrap ini.


This is the penghargaan I use for all my kerja kursus. Credits to my brother who must should have copied it off the internet like I always do XDD (I googled it but there were no similiar results.) 
Why can't he be lazy like everyone else so I won't feel so bad about my laziness.  =_=|||

Anyways, I'll be posting other kerja kursus templates soon so look forward to it.


No comments:

Post a Comment

Want to be notified when somebody replies you?
Check the "Notify me" box at the lower right hand corner. :D